Tiedot 0

Myyntiehdot ja -säännöt

Hankkimalla tuotteita Color4care.fi:n kautta asiakas hyväksyy seuraavat ehdot

Yleiset ehdot

Kun ostat tuotteita meiltä www.color4care.fi hyväksyt meidän osto ehtomme. Käytämme sivustollamme Cookiesseja ja säilytämme yhteystietojanne vain teidän palvelemiseksi.

Tilauksen voi tehdä vain henkilö joka on täyttänyt 18 ja jolla on itsemäärämisoikeus.

Tuotteet ja valikoimat voivat muuttua. Se että tuotteet ovat tällä hetkellä myytävänä ei tarkoita sitä että ne aina tulevat olemaan myytävänä. Pidämme itsellämme oikeuden lopettaa tuotteen myynti tai poistaa sen valikoimistamme.

Pidämme itsellämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin vain ilman että meidän tarvitsee ilmoittaa sinulle etukäteen. Sinua sitovat ehdot ovat ne jotka olivat nettisivuilla kun teitte tilauksenne.

Color4care haluaa että sinä asiakkaana voit tehdä tilauksesi helposti ja että saat parhaan mahdollisen asiointi kokomuksen meidän nettisivuillamme. Jotta tämä olisi mahdollista ja turvallista meidän on pystyttävä varmistamaan että sivusto ja sen ohjelmisto eivät joudu luvattoman häiritsemisen tai muokkaamisen uhriksi. Ymmärrä ja hyväksy että et voi :

*julkaista, lähettää, jakaa tai tukea mitään viestintää tai sisältöä, joka voi vahingoittaa tai olla haitallisesti vaikuttava yhtiön liiketoimintaan, työhömme, tuotteisiin tai palveluihin tai;

*käyttää laitetta joka estää, häiritsee, tai muulla tavalla haittaa toisten käyttäjien käyttökokemusta tai joka on vaaraksi sivuston turvallisuudelle tai;

*käyttää tai yrittää käyttää hakumoottoria, ohjelmistoa, työkaluja, agentteja, skriptiä tai muuta laitetta tai mekanismia (esim hämähäkkejä, crawlereja, avataria, tekoäly agentteja tai muita vastaavia ohjelmistoja) navigoidaksesi, etsiäksesi tai kopioidaksesi nettisivumme tietoja. Jos joku rikkoo näitä ehtoja meillä on oikeus estää heitä pääsemästä nettisivuillemme tai asiakkaaksemme ja voimme sulkea heidän käyttötilinsä.

Tilauksen tekeminen

Color4care.fi pidättää oikeuden olla antamatta alennusta listahinnoista. Jos tilattu tuote ei ole varastossa, Color4care ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja ilmoittaa arvioidun toimitusajan tai lähettää tuotteen erikseen myöhemmin.

Toimitusajat

Normaali toimitusaika varastossa olevien tavaroiden osalta on 1-3 työpäivää. Se tarkoittaa sitä, että tavarat lähetetään varastostamme 1-3 arkipäivää vahvistetun tilauksen jälkeen. Jos tilaamiasi tuotteita ei ole varastossa, lähetämme tilauksen heti kun tavarat tulevat Color4caren varastoon. Nimikylttien ja kenkien toimitusaika on 3-6 päivää, koska ne tehdään yksilöllisesti sinulle. Tilaustuotteiden (esim. Littmannin tuotteet ja työvaatteet) toimitusaika on 7-10 työpäivää.

Tilauksen peruuttaminen

Asiakkaalla on mahdollisuus peruuttaa tilaus aina siihen asti, että tilauksen tilaksi tulee "Käsitelty", mikä tarkoittaa, että tilaus on pakattu. 

Vaihto ja palautusoikeus

Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus tuotteesi vastaanottamisen jälkeen. Kaikkien tuotteiden täytyy olla alkuperäis kunnossa, pakkauksissa ja puhtaita.

Tukisukkia ja Alusvaatteita hygienia riskin takia ei saa sovittaa ja niitä palauttaessa sinetti pussin pitää olla avaamaton. Kenkiä voitte sovittaa vain sisätiloissa puhtaalla ja kuivalla lattialla. HUOM! Ette voi kokeilla kenkiä, sairaala- tai hoitomiljöössä. Jos kengät eivät ole täydellisessä kunnossa kun ne palautuvat meille, emme voi niistä tehdä rahanpalautusta. Nimikyltit valmistetaan sinulle henkilökohtaisesti eikä niitä siksi voi palauttaa.

Jos palautetuista tuotteista löytyy likaa, meikki- tai muita vastaavia vahinkoja voimme tehdä kohtuullisen palautuksen tuotteen hinnasta.

Teillä on 14 päivän palatusoikeus jolloin voitte saada rahanne takaisin. Teidän täytyy käyttää ”REPLY MAIL/RÉPONSE PAYÉE” etikettiä ja jättää paketti lähimpään postitoimistoon. HUOM! Te ette saa postista kuittia. Jos haluatte vaihtaa tuotteen uusi tuote lähetetään toimituskuluitta. Vaikka palauttaisitkin tuotteen 14 päivän sisällä perimme tilauksesta aiheutuneet postikulut.

Täytä palautuslomake ja laita se tavaroiden kanssa pakettiin. Kun palautuksenne saapuu perille me lähetämme sinulle palautus vahvistuksen.

HUOM! Jos ette käytä ennalta maksettua palautusetikettiä emme korvaa palautuskuluja.

Muista maksaa laskusi ajoissa tai lykätä eräpäivää että Klarna ei lähetä muistutusta. Voitte tehdä kummatkin osoitteessa https://my.klarna.com/fi/fi/login tai soittamalla Klarna asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771.

Minun toimituslistani tai palautuslomakkeeni on päässyt hukkumaan, voinko saada uuden?

Tottakai! Voitte tulostaa uuden palautuslomakkeen täältä ja toimituslistan täältä.

Voinko palauttaa tuotteeni ja saada rahani takaisin?
Voinko vaihtaa toiseen tuotteeseen?

Tottakai! Voit tilata tuotteen kotiisi ja tutkia sitä kaikessa rauhassa. Jos haluat kuitenkin palauttaa tuotteen on sinulla 14 päivää tuotteen saapumisesta aikaa se tehdä. Kun palautat tuotteen käyttäkää palautuslomakkeessa olevaa 1-9 koodia kertoaksesi palautuksen syyn. Jos ette halua vaihtaa tuotetta jättäkää ”Haluatko vaihtaa? Täytä tämä” kohta tyhjäksi. Palautus tehdään kun tuote on saapunut meille. Jos palautatte koko tilauksen perimme joka tapauksessa tilauksesta aiheutuneet postikulut. Lue lisää hyvitysehdoistamme täältä.

Voinko palauttaa vain osan tuotteistani?

Tottakai! (Jos palautatte tuotteita jotka ostitte paketti tarjouksena ja et palauta kaikkia tuotteita, laskutetaan teiltä vain tuotteet jotka piditte.) Kaikkien tuotteiden täytyy olla hyvin pakattuja jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Jos mahdollista käyttäkää samaa pakettia jossa tuotteet saitte sillä se on hyväksi luonnolle.

Mitä teen kun haluan tehdä valituksen?

Tee valitus heti kun huomaat että jokin tuotteista ei toimi kuten pitäisi. Valituksen voit tehdä ilman toimituskuluja kunhan käytätte palautuslomaketta, jos olette sen hukanneet ottakaa yhteys asiakaspalveluun josta voimme sen lähettää teille uudelleen.

Ota yhteys meihin sähköpostilla osoitteeseen info@color4care.fi tai puhelimitse 094 245 0216 ennen kuin palautatte tuotteen.

Valitusta tehdessäsi valitse palautuslomakkeesta koodi nr. 8. Kuvaile myös mikä tuotteessa on vikana että voimme selvittää vian. Ilmoita myös jos haluat vastaavan tuotteen tilalle tai voitte myös saada tuotteesta rahanne takaisin. Kun olemme käsitelleet palautuksenne saatte meiltä vahvistuksen sähköpostitse.

Me Color4carella noudatamme palautuksien ja valitusten kanssa kuluttajansuojalakia ja kauppalakia. Valituksen voitte tehdä tuotteesta jossa on valmistusvirhe tai se saapui rikkinäisenä. Kun saatte tuotteenne tutkikaa ennen käyttöönottoa. Jos tuote on saapuessaan vahingoittunut tai siinä on valmistusvirhe ottakaa meihin yhteyttä heti. Mikäli ette ota yhteyttä heti teidän on pystyttävä todistamaan että tuote oli rikki saapuessaan että voimme vaihtaa tuotteen uuteen tai palauttaa rahanne. Säästäkää aina kuitti ja rahtikirja. Jos paketti on rikki ilmoittakaa siitä suoraan postille. Ota meihin aina yhteyttä sähköpostilla info@color4care.fi ennen kuin lähetätte valituksen. Paketoi tuote hyvin mielellään pakettiin jossa se saapui ja lähetä se meille käyttäen palautusetikettiä. Kirjoita palautuslomakkeeseen myös palautuksen syy. Takuu- ja valituspalautukset tai väärät tuotteet ovat ilmaisia palauttaa meille. Lähetämme korvaavat tuotteet postikuluitta. Jos palautatte koko tilauksenne maksamme takaisin palauttamanne tuotteet.

Color4care pidättää itsellään oikeuden laskuttaa asiakasta turhista palautuksista. Tilaukseen jota ei noudettu postista ajoissa tulee 10 € lisäpostikuluja. Sinulla kuluttajana on kolmen vuoden valitusaika (Jälleenmyyjä ja yritys asiakkaiden valitus aika on kaksi vuotta) ja riita tilanteissa turvaudumme kuluttajansuoja- ja kauppalakiin.

Lue lisää hyvityksistä täältä

Kuinka vaihdan tuotteita?

Teidän tulee vaihtaa tuote 14 päivän aikana tuotteen saamisesta. Täytä palautuslomake ja käytä koodia 1-9 kertoaksesi palautuksen syyn. Kertokaa mihin tuotteeseen haluatte vaihtaa ”vaihto tuotteeseen” kohdassa. Kun olemme vastaanottaneet tuotteen saatte siitä palautusvahvistuksen. Lähetämme uuden tuotteen postikuluitta.

Tee vaihto käyttäen palautuslomaketta että voimme varmistaa että haluamanne tuote ei pääse loppumaan. Jos näin kuitenkin pääsee käymään hyvitämme sinulle tuotteen hinnan. Voitte myös tehdä uuden tilauksen kotisivuillamme varmistaaksesi tuotteen saatavuuden jolloin voitte vain tehdä palautuksen ja kirjoittaa lomakkeeseen että olette tehneet uuden tilauksen.

Hyvitys
Hyvitämme tuotteen samaan maksuvälineeseen millä maksoitte.

Maksoitteko kortilla tai muulla suoramaksulla?

Kun olemme vastaanottaneet palautus- tai vaihtolomakkeenne voimme tehdä hyvityksen ja lähetämme sinulle palautusvahvistuksen. Jos käytitte suoramaksu välinettä rahat palautetaan tilille jota maksaessanne käytitte. Hyvityksen tilisiirto voi kestää 2-4 päivää.

Maksoitko laskulla?

Kun olemme vastaanottaneet palautus- tai vaihtolomakkeenne voimme tehdä hyvityksen ja lähetämme sinulle palautusvahvistuksen. Kun ostat laskulla ja päätät palauttaa tuotteet voidaan ne hyvittää. Voit myös maksaa vain ne tuotteet jota piditte ja kun palautus saapuu meille otamme tuotteen laskusta pois.

Haluatko palauttaa koko tilauksesi?

Kun olemme vastaanottaneet palautus- tai vaihtolomakkeenne lähetämme sinulle palautusvahvistuksen. Jos palautatte koko tilauksen perimme silti sinulta postikulut mutta emme tuotteiden hintaa.

Haluatko palauttaa tuotteen jonka maksoitte laskulla?

Kun olemme vastaanottaneet palautus- tai vaihtolomakkeenne lähetämme sinulle palautusvahvistuksen. Jos vaihdatte laskulla maksettavia tuotteita tulee uudesta tuotteesta uusi lasku. Kun vaihdettava tuote saapuu meille voimme hyvittää tai poistaa sen laskusta.

Oletko jo maksanut laskusi mutta haluat tehdä palautuksen?

Kun olemme vastaanottaneet palautus- tai vaihtolomakkeenne lähetämme sinulle palautusvahvistuksen. Hyvitämme tuotteen Klarnalle joka tekee palautuksen teille ja ottavat sinuun yhteyttä, voit myös ottaa heihin yhteyttä puhelimella numerosta 09-425 99 771.

Maksutavat

Klarna Lasku

Voit maksaa tilauksesi laskulla yhteistyökumppanimme Klarnan kautta. Voidaksesi maksaa laskulla, sinun on annettava henkilö- tai yritystunnus. Sinun tulee asua Suomessa, olla yli 18-vuotias ja luottotietojesi tulee olla kunnossa. Laskun maksuaika on 14 päivää. Jos maksua ei ole suoritettu viimeistään eräpäivänä, peritään sinulta muistutuskulut ja viivästyskorko perintälain mukaan. Koron määrä on 2% kuukaudessa. Maksamatta jättäminen johtaa laskun perintään. Voit aina katsella laskujasi täällä. Jos sinulla on kysyttävää laskusta, ota yhteyttä Klarnaan numerossa 09 - 425 99771.

Lue lisää Klarnan laskutusehdoista

Klarna joustava erämaksu

Klarna erämaksu on luottosopimus Klarnan AB ( "Klarna" ) ja kuluttajan (sinä) välillä. Klarna erämaksu tarjoaa luottorajan, jota voit käyttää useita kertoja ostoksien ja palvelujen maksamiseen niiden kauppojen kanssa, jotka tekevät yhteistyötä Klarnan kanssa. Maksat ostoksesi osissa kuukausittain.

Klarna joustavassa erämaksussa ei ole käsittelykuluja mutta muussa tapauksessa ne ovat ovat 3,99€, riippumatta ostosten määrästä. Käsittelykulut tulevat kaupoissa esitettyjen hintojen päälle. Voit aina maksaa koko summan kerralla.

Lisä tietoa löydät täältä. https://www.klarna.com/fi/ehdot . 

Voit aina tarkistaa Klarna tilisi https://my.klarna.com/fi/fi/login. Jos sinulla on kysyttävää tilistä, ota yhteyttä Klarnaan numerossa 09 - 425 99771.

Klarna Kampanja: Osta nyt, maksa myöhemmin

Korko on 0%  ja käsittelykulut ovat 3,99€,  riippumatta ostosten määrästä. Käsittelykulut tulevat kaupoissa esitettyjen hintojen päälle. Voit aina maksaa koko summan kerralla.

Teemme tavallisen luottotietotarkistuksen, mikä tarkoittaa sitä, että Klarnalla on oikeus tarkastella luottotietojasi.

Luottokortti

Käyttämällä DIBSiä tai Paypalia voit maksaa luottokortilla ilman ylimääräisiä kuluja. Salaamme kaiken liikenteen SSL 128 bit -tekniikalla. Kaikki korttitapahtumat perustuvat pankkien niin sanottuun 3D-secure -tekniikkaan. Voit maksaa ostoksen muutamalla yksinkertaisella näppäimen painalluksella. Voit valita, käytätkö pankki- vai luottokorttia (VISA, MasterCard, American Express) tai jo olemassa olevaa PayPal-tiliäsi. PayPal tunnetaan turvallisuudestaan ja sen on PCI-sertifioinut Trustwave, kansainvälinen järjestön, joka toimii turvallisen verkkokaupan puolesta.

Toimituskulut

Toimituskulut vaihtelevat tavaran määrän ja koon mukaan. Toimituskulut koskevat toimituksia Suomen sisällä. Jos haluat tietää postikulut muihin Skandinavian maihin, ota yhteyttä osoitteeseen info@color4care.fi. Hinnat www.color4care.fi verkkosivuilla ja verkkokaupassa esitetään euroina ja ne sisältävän arvonlisäveron. Kaikki hinnat www.color4care.fi -sivustolla ovat ajantasalla. Pidätämme oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja. Sitova hinta on se hinta, jonka näet tilaushetkellä.

Vastuunvapautuslause

Pidämme itsellämme oikeuden muuttaa hintoja tai tekstiä jos siinä ilmenee virheitä. Me pidämme itsellämme oikeuden peruuttaa kauppa jos hinnoissa tai alennuksissa on suuria virheitä.

Yksityisyydensuoja

Yhteystietonne (nimi, osoite, jne.) tallennetaan tietokantaamme, jotta voimme käsitellä tilauksesi nopeasti ja virheettä. Tietosi käsitellään yksityisyydensuojaa koskevien lakien mukaan. Tietoja voidaan muokata tai poistaa asiakkaan pyynnöstä. Pidätämme oikeuden lähettää uutisia ja tarjousviestejä asiakkaille. Jos et enää halua vastaanottaa näitä viestejä, voit lopettaa ilmoittamalla siitä osoitteeseen info@color4care.fi

Evästeet


Color4care.fi käyttää evästeitä seuratakseen asiakkaidensa ostoskorien sisältöä. Eväste on pieni tiedosto, jonka selain tallentaa ja yhdistää sivustoomme, jotta tiedämme, kenelle asiakkaalle mikin ostoskori kuuluu. Jos sinulla on ongelmia sivustomme kanssa, voi olla, että olet ottanut evästeet pois käytöstä selaimessasi. Tällainen ongelma voi olla esim. se että ostoskoriin laittamasi tavarat eivät pysy siellä. Jotta pystymme tarkistamaan ostoskorisi, selaimen on tuettava eväisteitä ja SSL-protokollaa, jota käytetään salaamaan Color4care.fin ja oman tietokoneesi välisiä tietoja. Googlella löydät kattavan listan siitä, kuinka aktivoida evästeet ja SSL eri selaimissa. Löydät listan täältä

Turvallinen verkkokauppa

Color4care on noudattaa sähköisen kaupankäynnin suosituksia. Jos haluat luke niistä lisää, klikkaa tätä.

Color4care on EU-direktiivien mukainen ja sinulla on riita-asioissa mahdollisuus valittaa täällä: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show  Tietenkin toivomme sinun ottavan meihin yhteyttä ensin ja antavan meidän ratkaista mahdolliset ongelmat.

Muuta

Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Jos sinulla on kysyttävää myyntiehdoista, ota yhteyttä info@color4care.fi

Sivuston tekstejä ja kuvia ei saa käyttää ilman Color4caren kirjallista lupaa..

Color4caren nimi ja logo ovat suojattuja tavaramerkkejä. Kaikki luvaton käyttö johtaa syytteeseen.