Tiedot 0

Valitse kysymys

Usein kysyttyä

Varastossa olevien tavaroiden käsittelyaika on noin 1-3 arkipäivää. Se tarkoittaa sitä, että lähetämme tavarat varastoltamme noin 1-3 arkipäivän kuluessa tilausvahvistuksesta. Jos tilaamasi tuotteet ovat tavarantoimittajasta johtuen tilaushetkellä loppu varastosta, lähetämme tuotteet heti niiden saapuessa varastollemme. Huomioithan ystävällisesti, että ostaessasi personoituja tuotteita kuten nimikylttejä tai työkenkiä, sinun tulee varautua pidempään käsittelyaikaan (2-5 arkipäivää), sillä tuotteet valmistetaan erityisesti sinulle. Tilaustuotteiden (työvaatteet, esim. Littmann, Smila, Segers) käsittelyaika on tavallisesti 7-10 arkipäivää, sillä tuotteet tilataan valmistajalta. 

Tämän jälkeen tilaus luovutetaan Postin käsiteltäväksi ja toimitettavaksi, jossa kestää keskimäärin 2-5 arkipäivää.

Jos et ole saanut tilaustasi, tarkista onko tilauksesi sisältänyt yllä mainittuja tuotteita ja laske toimitusaika. Jos tuotteiden olisi jo pitänyt kaikesta huolimatta saapua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.

Tuotteet toimitetaan Postin kautta. Tilauksiin ei valitettavasti tällä hetkellä ole mahdollista saada seurantatunnusta. Posti joko toimittaa lähetyksen postilaatikkoon tai lähettää saapumisilmoituksen sekä paperisena että tekstiviestitse lähetyksen ollessa noudettavissa Postin pisteestä. 

Voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä soittamalla numeroon 09 4245 0216 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@color4care.fi tai käyttämällä yhteydenottolomakettamme

Asiakaspalvelun aukioloajat: Ma-Pe 9.00-17.00 (lukuunottamatta juhlapyhiä)

Toimitamme tilauksia tällä hetkellä Norjaan, Ruotsiin, Tanskaan sekä Iso-Britanniaan. Pääset navigoimaan kyseisten maiden verkkokauppohin sivustomme oikeasta ylälaidasta.

Useimmiten tämä johtuu siitä, että koneesi ei hyväksy tarvittavia evästeitä eli cookieita, sillä käyttäjätunnuksesi ja ostoskoriin asetetut tuotteet yhdistetään evästeiden avulla.

Googlen avulla löydät paljon tietoa siitä, kuinka voit aktivoida evästeet ja SSL-protokolla eri internet-selaimissa. Voit katsoa lisää tietoa täältä.

Palautus

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilauksesi tuotteisiin tai olet tilannut väärän koon tai mallin, sinulla on 14 päivää aikaa lähettää haluamasi tuotteet takaisin meille. Kaikkien palautettavien tuotteiden tulee alkuperäisessä kunnossa ja lappujen sekä merkkien tulee olla kiinnitettynä. Tukisukkia tai alusvaatteita ei valitettavasti voi palauttaa hygieniasyistä. Nimikyltit valmistetaan yksilöidysti, joten niitä ei valitettavasti voi myöskään palauttaa. 

Vaihto-ohjeet:

- Täytä paketin mukana tullut palautuslomake ja ilmoita siihen, mihin tuotteeseen haluat vaihtaa palauttamasi tuotteen

- Laita palautuslomake paketin sisään 

- Kiinnitä tilauksen mukana toimitettu palautusetiketti paketin päälle ja vie paketti Postin pisteeseen. Informoi Postin työntekijää palauttaessa, että kyseessä on veloitukseton Prepaid PostNord -palautus 

- Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Yleinen aika palautusten käsittelylle on 2-4 viikkoa. palautamme palauttamiesi tuotteiden maksun tässä vaiheessa ja veloitamme 4,90 arvoiset palautuspostikulut

Klarna-lasku

Jos olet tilannut tuotteita Klarna-laskulla ja vaihdat tuotteita, alkuperäinen lasku jää voimaan tuotteille joita et palauta ja lähetämme uuden laskun tuotteille, jotka olet tilannut vaihdossa. Poistamme palauttamasi tuotteet alkuperäiseltä laskulta. Kehottaisimme ottamaan yhteyttä Klarnaan ja pyytämään laskun eräpäivän pidentämistä, jos olet palauttanut tuotteita. Voit tehdä sen joko Klarnan sivujen kautta  https://my.klarna.com/fi/fi/login tai soittamalla Klarnalle numeroon 09-425 99 771.

Tuote-ehdotukset ovat aina tervetulleita ja otamme usein myyntiiin tuotteita, joita asiakkaat ovat toivoneet. Jos sinulla on tuoteidea, voit lähettää sen meille sähköpostitse osoitteeseen info@color4care.fi

Kaikkia tietoja, jotka annat meille asioidessasi käytetään tietosuojaa koskevien lakien puitteissa. Tietoja käytetään siihen, että voimme toteuttaa tilauksesi. Näitä tietoja ei luovuteta eteenpäin, vaan ne pysyvät vain Color4caren hallussa. Käytämme henkilötunnustasi luottotietojesi tarkistamiseen, jos valitset maksutavaksesi laskun. Samalla varmistamme, että tuotteita on on tilaamassa oikea henkilö.

Jos haluat maksaa Klarna-laskulla mutta ostostasi ei hyväksytä, siihen voi olla useampi syy:

1. Voidaksesi ostaa laskulla, sinun tulee olla vähintään 18-vuotias

2. Antamasi osoite on väärä – toimitamme vain osoitteeseen, jossa olet kirjoilla väestötietojärjestelmän mukaan. Jos haluat eri toimitusosoitteen, valitse maksutavaksi maksukortti tai PayPal.

3. Tilauksesi loppusumma on liian suuri. Voit varmistaa maksimisumman Klarnalta numerosta 09 4259 9771 tai sivustolla https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu kautta.

4. Annoit väärän henkilötunnuksen (henkilötunnusta verrataan osoitteeseen, johon olet tilaamassa ja näiden kahden tulee vastata toisiaan jos haluat maksaa tilauksen laskulla).

5.  Ole hyvä ja valitse toinen maksutapa. Voit myös soittaa Klarnalle numeroon 09 4259 9771 ja kysyä, miksi osto ei onnistunut Klarna-maksuvaihtoehdon avulla. 

 

Postikulut ovat 4,90.

Jos sait väärän tuotteen tai tilauksesta puuttuu jotain, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@color4care.fi, niin selvitämme asian. 

Valitettavasti meillä ei ole fyysistä myymälää, palvelemme vain nettikaupan kautta. 

Color4care:lta tilataan usein tuotteita koko osastolle yhdellä kertaa. Yksinkertaisinta on, että teette tilauksen yhdessä ja yksi teistä on vastuussa siitä. Voitte valita maksuvaihtoehdoksi yrityslaskun. 

Muista aina tarkistaa, että antamasi sähköpostiosoite on oikein. Väärä sähköpostiosoite on yleisin syy ongelmiin vahvistusta lähetettäessä. Saattaa myös olla, että sähköpostisi on luullut tilausvahvistusta roskapostiksi ja estänyt sen. Tarkista roskakorisi ja/tai roskapostikansio. Yritä myös kirjautumista omille sivullesi verkkokaupassamme, jos olet luonut tunnuksen tilauksen yhteydessä. 

Jos olet epävarma, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@color4care.fi niin tarkistamme, että tilauksesi on vastaanotettu.

Jos sinulla on ongelmia tilauksesi kanssa, soita numeroon 09 4245 0216 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen info@color4care.fi ja autamme sinua mielellämme.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, se lähetetään sinulle erikseen 1-2 päivää tilauksesi lähettämisen jälkeen.

Laskutuksesta huolehtii yhteistyökumppanimme Klarna, joka tarjoaa laskullesi 14 päivän maksuajan. Jos saat muistutuslaskun, ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse 09 425 99 771 tai Oma Klarna -sivuston kautta https://www.klarna.com/fi

Annamme 6 kuukauden takuun tuotteille, joissa on toimintoja. Näitä ovat esim. kellot, stetoskoopit jne. Jos tuote rikkoutuu 6 kuukauden sisällä ostamisesta, lähetä meille tilausnumerosi ja kuvaus tuotteen viasta sähköpostitse osoitteeseen info@color4care.fi

Huomioithan, että takuu ei kata itseaiheutettuja vahinkoja (esim. jos kello putoaa maahan ja sen lasi särkyy)

Voit tehdä tilauksesi tavallisesti verkkokaupassamme ja valita maksutavaksesi yrityslaskun.

Jos olet tehnyt tilauksesi ja haluat muuttaa sitä, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@color4care.fi tai soittaa asiakaspalveluumme numeroon 09 4245 0216. Pyrimme tekemään muutokset, mutta huomioithan että jos tilaus on jo ehtinyt lähteä matkaan, emme pysty muuttamaan sitä.