Asiakaspalvelu: 09 42450216
Asiakaspalvelu: 09 42450216

Valitse kysymys

Usein kysyttyä

Tilauksesi arvioitu käsittelyaika 1-3 päivää. Jos et ole saanut tilaustasi kuuden päivän sisällä, voi olla, että tuotteesi tulevat jälkitoimituksena tai toimituksissa on ruuhkaa. Jos et saa tilaustasi seitsemän työpäivän sisällä tilausvahvistuksesta, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.

Poikkeukselliset toimitusajat: Nimikyltit 2-4 päivää. Kengät: 3-5 päivää

Käytämme jakelijana Postia.

Voit soittaa numeroon 0942450216 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen info@color4care.fi

Voit myös käyttää yhteydenottolomakettamme täällä.

Asiakaspalvelun aukioloajat: MA-TO klo 10.00 - 17.00
PE klo 10.00 - 16.30
(suljettu lounasaikaan 13.00 -13.30)

Voit tilata Norjaan osoitteen www.color4care.no ja Tanskaan osoitteen www.color4care.dk kautta. Ruotsissa sinua palvelee www.vardvaskan.se
Voimme lähettää tilauksia mahdollisesti myös muihin maihin, jos otat meihin yhteyttä ennen tilauksen tekemistä.

Lähes kaikissa tapauksissa tämä johtuu siitä, että koneesi ei hyväksy tarvittavia evästeitä eli cookieita (käyttäjätunnuksesi ja tuotteet yhdistetään evästeiden kautta).

Googlen avulla löydät paljon tietoa siitä, kuinka voit aktivoida evästeet ja SSL-protokolla eri selaimissa. Voit katsoa listää täältä

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen johonkin tilauksesi tuotteeseen tai olet tilannut väärän koon tai mallin, sinulla on 14 päivää aikaa lähettää haluamasi tuotteet takaisin. Kaikkien palautettavien tuotteiden tulee alkuperäisessä kunnossa, etkä saa irroittaa niistä merkkejä tai lappuja. Palauta tavarat alkuperäisessä pakkauksessaan. Tukisukkia ei voi palauttaa enää kokeiltuasi niitä ja alusvaatteissa tulee olla suojamuovit paikoillaan. Nimikyltit valmistetaan yksilöllisesti kullekin asiakkaalle, eikä niitä voi palauttaa.

Vaihtaminen

Miten voin vaihtaa tuotteita?

Jos haluat tehdä tilaukseesi muutoksen tai vaihtaa tuotteita, sinun ei tarvitse maksaa palauttamiesi tavaroiden postikuluja. Teet vain itse uuden tilauksen niistä tuotteista, joihin haluat vaihtaa. Näin:

  • Täytä palautuslomake joka tuli paketin mukana ja ruksaa siitä vaihtaminen. Jos palautuslomake puuttuu, voit tulostaa sen täällä täällä.
  • Laita palautuslomake haluamasi tavaroiden mukana kuljetuksen kestävään pakkaukseen.
  • Kiinnitä palautusosoitetarra pakettiin ja vie paketti postiin. Jos sinulta puuttuu palautusosoitetarra, voit tulostaa sen täällä.
  • Tee uusi tilaus osoitteessa www.color4care.fi
  • Heti, kun olemme saaneet tilauksesi ja ja rekisteröineet palautuksesi (noin 1-2 viikkoa) saat vahvistuksen sähköpostiisi ja hyvityksen pian sen jälkeen. Jos uuden tilauksesi tuotteita ei ole varastossa, veloitetaan palautuksen toimituskulut sääntöjen mukaisesti.

Tarvittseeko minun vaihtaa samaan tuotteeseen? 

Ei. Voit saman tuotteen eri kokoon, jos haluat. Yhtä hyvin voit vaihtaa täysin eri tuotteeseen, tekemällä vain uuden tilauksen.

Vaihto

  • Palautuksen postikulut 0 euroa
  • Lisää uusi tilaus nopeamman toimituksen saamiseksi
  • Valitse uusi maksutapa

Sinulla on 14 päivää aikaa päättää, haluatko vaihtaa tuotteita. Tämä lasketaan siitä, kun pakettisi on saapunut sinulle. Kaikkien palautettavien tuotteiden tulee alkuperäisessä kunnossa, etkä saa irroittaa niistä merkkejä tai lappuja. Palauta tavarat alkuperäisessä pakkauksessaan.

Muista, että et voi kertoa palautuslomakkeessa mihin tuotteisiin haluat vaihtaa. Sinun täytyy tehdä uusi tilaus, jotta saat haluamasi tuotteet palauttamiesi tilalle

Jos ensimmäisellä laskullasi oli useita tuotteita, se koskee vain tuotteita, joita et ole palauttanut. Tuotteesta, jonka lähetät takaisin, tehdään hyvityslasku ja saat sen kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Jos olet jo maksanut koko laskun niin rahat palautetaan sinulle.
Muista maksaa lasku ajoissa tai siirtää eräpäivää, välttääksesi muistutukset. Voit tehdä sen joko Klarnan sivujen kautta  https://my.klarna.com/fi/fi/login tai soittamalla Klarnalle numeroon 09-425 99 771.

Palautus

Maksaako palauttaminen?

HUOM! Käytä aina pakkauksen mukana tulevaa palautuslomaketta ja tarraa.

Kyllä, joudut maksamaan palautuksen postikulut. Hinta riippuu pakkauksen painosta. (Jos haluat vaihtaa tuotteita, me maksamme palautuksen toimituskulut.)

Oletteko saanee palautukseni?

Heti, kun olemme saaneet tilauksesi ja ja rekisteröineet palautuksesi saat vahvistuksen sähköpostiisi. Palautuksen saapumisessa meille voi kestää jopa 2 viikkoa.

Saanko uuden laskun, jos palautan osan tavaroista?

Maksat samalla laskulla, jonka sait alun perin, mutta päivitämme laskun summan, kun olemme saaneet palautuksesi. Jos sinulla oli laskullasi muitakin tavaroita kuin ne jotka palautit, se koskee vain niitä. Tuotteet, jotka lähetät takaisin, hyvitetään laskulta, kun olemme saaneet palautuksen. Vähennämme hyvityksestä palautuksen postikulut. (Jos kuitenkin haluat vaihtaa tuotteita, maksamme palautuskulut.)

Muista maksaa lasku ajoissa tai siirtää eräpäivää, välttääksesi muistutukset. Voit tehdä sen joko Klarnan sivujen kautta  https://my.klarna.com/fi/fi/login tai soittamalla Klarnalle numeroon 09-425 99 771.

Jos olet jo maksanut koko laskun niin rahat palautetaan sinulle lukuunottamatta palautuksen postikuluja. 

Kuinka saan hyvityksen, jos olen maksanut kortilla tai PayPalilla ja päätän palauttaa tuotteet?

Hyvitämme summan samalle maksuvälineelle, jota käytit tilauksen tekemiseen. Kestää noin 3-5 päivää ennen kuin rahat näkyvät tilillä. Palautuksen toimituskulut vähennetään summasta, jonka palautamme.

Ehdotukset ovat aina tervetulleita ja usein otammekin myyntiiin tuotteita, joita asiakkaat ovat ehdottaneet. Esimerkiksiosa avainnauhojen nimistä tulee asiakkailtamme. Jos sinulla on idea, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen  info@color4care.fi

Kaikkia tietoja, jotka annat meille asioidessasi, käytetään tietosuojaa koskevien lakien puitteissa (Tietosuoja).

Näitä tietoja käytetään siihen, että voimme toteuttaa tilauksesi. Näitä tietoja ei luovuteta eteenpäin, vaan ne pysyvät vain color4care.fi:n hallussa.

Käytämme henkilötunnustasi luottotietojesi tarkistamiseen, jos valitset maksutavaksesi laskun. Samalla varmistamme, että tuotteita on tilaamassa oikea henkilö.

Jos haluat maksaa laskulla, mutta ostostasi ei hyväksytä siihen voi olla useampi syy:

1. Voidaksesi ostaa laskulla, sinun tulee olla vähintään 18-vuotias

2. Antamasi osoite on väärä – toimitamme vain osoitteeseen, jossa olet kirjoilla. Jos haluat eri toimitusosoitteen, valitse maksutavaksi kortti tai PayPal.

3. Tlauksesi loppusumma on liian suuri. Voit varmistaa maksimisumman Klarnalta numerosta +358 – 094 259 97 71 tai sivuston https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu kautta.

4. Annoit väärän henkilötunnuksen. (Muista, että henkilötunnusta verrataan osoitteeseen, johon olet tilaamassa ja näiden kahden tulee vastata toisiaan jos haluat maksaa laskulla.)

5.  Ole hyvä ja valitse toinen maksutapa. Voit myös soittaa Klarnalle numeroon +358 – 094 259 97 71 ja kysyä, miksi sinua ei kelpuutettu.

 

Postikulut vaihtelevat 2.90-4.90 euron välillä riippuen siitä, mitä ja kuinka paljon tilaat.

Jos sait väärän tuotteen tai tilauksesta puuttuu jotain, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@color4care.fi,  niin selvitämme asian. 

Ei. Palvelemme vain nettikaupan kautta. 

Usein meiltä tilataan tuotteita koko osastolle yhdellä kertaa. Yksinkertaisinta on, että teette tilauksen yhdessä ja yksi teistä on vastuussa siitä. Voit myös lähettää tilauksen osoitteeseen info@color4care.fi 

Tarvitsemme seuraavat tiedot tilatessa sähköpostitse.
1. Vastuuhenkilö / yritys
2. Henkilötunnus tai yrityksen tunnus
3. Puhelinnumero
4. Haluamasi tuotteet ja niiden määrät. Älä unohda kertoa, minkävärisinä haluat tuotteesi.

Muista aina tarkistaa, että antamasi sähköpostiosoite on oikein. Väärä sähköpostiosoite on yleisin syy ongelmiin vahvistusta lähetettäessä. Saattaa myös olla, että sähköpostisi on luullut vahvistusta roskapostiksi ja estänyt sen. Tarkista roskakorisi ja/tai roskapostikansio.

Jos olet epävarma, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@color4care.fi niin tarkistamme, että tilauksesi on vastaanotettu.

Jos sinulla on ongelmia tilauksesi kanssa, soita numeroon 0942450216, niin autamme sinua mielellämme.

Jos haluat maksaa laskulla, se lähetetään erikseen 1-2 päivää tilauksesi lähettämisen jälkeen.

Laskutuksesta huolehtii yhteistyökumppanimme Klarna, joka tarjoaa laskullesi 14 päivän maksuajan. Jos saat muistutuksen, ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse +358 – 094 259 97 71 tai sivuston kautta https://www.klarna.com/fi

Annamme 6 kuukauden takuun tuotteille, joissa on toimintoja. Näitä ovat esim. kellot, stetoskoopit jne. Jos tuote rikkoutuu tänä aikana lähetä sähköpostia osoitteeseen info@color4care.fi

Kerro, mitä tapahtui ja älä unohda antaa nimeäsi ja tilausnumeroasi.

Huomaa, että takuu ei kata itseaiheutettuja vahinkoja. Esim. jos pudotat kellon maahan ja sen lasi särkyy.

Voit tehdä tilauksesi verkkosivuilla ja valita maksutavaksesi yrityslaskun. Voit myös lähettää tilauksesi osoitteeseen info@color4care.fiTarvitsemme seuraavat tiedot tilatessa sähköpostitse:

1. Yritys
2. Yritystunnus
3. Toimitusosoite ja laskutusosoite, jos et halua niiden olevan sama
4. Viite ja kustannuspaikka, jos tarpeellisia
5. Puhelinnumero
6. Haluamasi tuotteet ja niiden määrät. Älä unohda kertoa tuotteiden värejä.

Jos olet tehnyt tilauksesi klo 16.00 jälkeen tai viikonloppuna, voit lähettää meille sähköpostin osoitteeseen info@color4care.fi teemme muutoksen seuraavana arkipäivänä ennen pakkaamista tai valmistamista, jos kyseessä on personoitu tuote.
Jos teit tilauksesi päivällä, lähetä viesti samaan osoitteeseen tai soita asiakaspalveluumme numerossa 0942450216.