Tiedot 0

Asiakaspalvelu - Ota yhteyttä

Jos sinulla herää kysymyksiä, ota meihin yhteyttä alla olevan lomakkeen avulla. Vastaamme sinulle 48 tunnin sisällä arkipäivisin (ma-pe).

Valitse aihe usein kysytyille kysymyksille

Miten voin tarkistaa tilaukseni statuksen?

Jos sinulla on käyttäjätili verkkokauppaamme, voit tarkastaa tilauksesi statuksen “Omat sivut”-kohdassa. Jos olet asettanut tilauksesi vierailijana, pyytäisimme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, kun tilauksesi on saapunut verkkokauppaamme ja toimitusvahvistuksen, kun lähetyksesi on lähtenyt matkaan varastoltamme.

En ole saanut tilaukseni Klarna-laskua

Klarna-lasku lähetetään automaattisesti samaan sähköpostiosoitteeseen jonka olet asettanut tilauksen tietoihin. Tarkista varmuuden vuoksi sähköpostisi roskapostikansio. Uuden laskun saat ottamalla yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tai kirjautumalla Oma Klarna -palveluun osoitteessa https://www.klarna.com/fi/. Huomioithan, että tilauksen mukana toimitettava lähetyslista ei ole lasku.

Mitkä ovat maksuvaihtoehdot?

Voit valita haluamasi näistä maksuvaihtoehdoista: Klarna Checkout, Paypal ja yrityslasku. Kassalla pystyt valitsemaan, maksatko tilauksen Klarna-laskulla, Klarna-tilin avulla, Klarna Direct-palvelun avulla, suoraan verkkopankkitililtäsi vaiko korttimaksuna. Joskus Klarna tarjoaa kampanjoita, joiden avulla voit maksaa - kampanjoista ilmoitetaan erikseen kassalla.

Voinko tilata tuotteita ulkomaille?

Voit tilata tuotteitamme Suomeen, Ruotsiin, Tanskaan sekä Iso-Britanniaan. Pyytäisimme asettamaan tilauksen aina oikean maan verkkokauppaversiossa, johon pääset navigoimaan verkkosivujemme oikeassa yläosassa olevasta kuvakkeesta.

Miksi alennuskoodini ei toimi?

Jos olet saanut alennuskoodin, klikkaa kupongit-kohtaa kassalla ja täytä alennuskoodi kenttään. On tärkeää, että koodi kirjoitetaan oikein isojen ja pienien kirjainten kohdalla. Huomioithan, että alennuskoodilla tilatessa lähetyksen mukana voi saapua lähetyslista, jolla tuotteen hinta on mainittu - tämä ei kuitenkaan ole lasku. Jos olet löytänyt alennuskoodin internetistä ja se ei toimi, se ei todennäköisesti ole verkkokauppaamme tai se ei ole enää voimassa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla herää kysyttävää!

Tilaukseni sisältää tilaustuotteita. Kuinka kauan kestää, että tilaukseni lähtee matkaan varastolta?

Jos tilauksesi sisältää tilaustuotteita, toimitusaika on hieman pidempi. Näet arvioidun toimitusajan jokaisen tuotteen kohdalla ostoskorissa. Lähetämme tilauksesi heti, kun tilaustuotteet ovat saapuneet varastoomme tavarantoimittajalta. Jos toivot, että toimitamme osan tilauksestasi etukäteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Postimaksu vaihtelee lähetyksen painon ja toimitustavan mukaan, tarkka hinta on näkyvillä ostoskorissa tilausta asettaessa.

Toimitetaanko pakettini postilaatikkoon vai Postin noutopisteeseen?

Pakettisi pyritään ensin toimittamaan postilaatikkoosi mutta jos se ei mahdu sinne, toimitetaan se Postin noutopisteeseen. Posti lähettää saapumisilmotuksen sekä kirjeitse että tekstiviestitse paketin ollessa noudettavissa. Yritystilausten kohdalla toimitus tapahtuu yrityksen Postin kanssa tekemän sopimuksen mukaisesti.

Voiko tilauksista saada alennusta, jos tilaamme paljon tuotteita kerralla?

Jos tilaat suuren määrän tuotteita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse ja tarkistamme voimmeko antaa tilauksesta alennusta. Lähetä meille tilattavien tuotteiden artikkelinumerot sekä lukumäärät.

Onko tuotetta varastossa?

Suurin osa valikoimamme tuotteista on varastossa olevia tuotteita. Jos tuotetta ei tällä hetkellä ole varastossa tai se on tilaustuote, pystyt näkemään arvioidun toimitusajan tuotteen kohdalla.

En löydä tiettyä tuotetta valikoimasta. Onko se mahdollista lisätä valikoimaan?

Pyrimme jatkuvasti kehittämään valikoimaamme ja otamme tuote-ehdotuksia vastaan. Voit lähettää tuote- ehdotukset asiakaspalveluumme sähköpostitse.

Löysin etusivulta tuotteen, joka on loppuunmyyty. Mitä se tarkoittaa?

Jos tuote on loppuunmyyty, voit täyttää sähköpostiosoitteesi tuotesivulla olevaan kenttään ja ilmoitamme sinulle, kun tuotetta on jälleen saatavilla.

Voinko tilata paperisen tuotekatalogin?

Valitettavasti meillä ei ole paperista tuotekatalogia, sillä valikoimassamme olevat tuotteet vaihtuvat jatkuvasti.

Tuotteeni ei ole kuvauksen mukainen tai se on rikki, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja lähetä kuva viallisesta tuotteesta. Älä lähetä viallisia tuotteita meille takaisin ottamatta ensin yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilauksestani puuttuu tuote.

Pahoittelemme kovasti, jos tilauksestasi on puuttunut tuote. Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme ja antamalla tilauksen numeron, voimme auttaa sinua.

Kuinka lähetän tuotteet takaisin?

Vastaanottamasi lähetys sisältää vaihto-ohjeet sekä etiketin vaihtoa varten.

Tee näin:


1. Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäis een pakkaukseen kaikkien mukana tulleiden osien kanssa (hintalaput tulee olla kiinni palautettavissa tuotteissa). Laita myös tilauksen mukana tullut kuitti sisään pakettiin. 2. Täytä palautuslomake ja laita se paketin sisään.
 3. Kiinnitä etiketti paketin ulkopuolelle ja jätä paketti Postin toimipisteeseen. Pakettia jättäessä tulee informoida, että kyseessä on Prepaid PostNord -palautus, josta ei aina saa kuittia lähetyksestä. Palautusetiketti on etukäteen maksettu ja veloitamme 4,90 euroa kun palautuslähetys on saapunut takaisin meille. Tarkista, että palautusetiketti on kiinnitetty pakettiin huolellisesti. Lähetämme sinulle automaattisen viestin, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen. Palautuksen saapumisessa ja käsittelyssä useimmiten kestää n. 2-3 viikkoa lähetyspäivästä. Pyytäisimme siksi soittamaan Klarnaan ja pyytämään tilauksen laskun maksuajan pidennystä kunnes olemme käsitelleet palautuksen.

Voinko vaihtaa tuotteita?

Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Huomioithan, että vaihto- ja palautusoikeus ei sisällä alusvaatteita, tukisukkia tai likaisia ja käytettyjä tuotteita. Nimikyltit ovat erityisesti sinulle valmistettuja, joten niitä ei valitettavasti voi palauttaa. Jos olet vastaanottanut virheellisen nimikyltin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos tilauksesi ei ole lähtenyt vielä matkaan varastoltamme, voimme peruuttaa tilauksen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat perua tilauksen.

Haluan lisätä tai poistaa tuotteita tilauksestani

Voimme lisätä tuotteita tilaukseen vain, jos se on asetettu Klarna-laskulla. Voimme poistaa tuotteita tilauksesta maksuvaihtoehtosta riippumatta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat lisätä tai poistaa tuotteita.

Voitteko sponsoroida tapahtumaamme tai blogiani?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tarkistaaksesi asian!

Kuinka lopetan uutiskirjeen tilauksen?

Klikkaa “Lopeta tilaus” -linkkiä uutiskirjeen alalaidassa.

Yhteystiedot

Jos sinulla herää kysymyksiä, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.

Puhelinnumero
09 424 50216
Maanantai - perjantai: 9:00 - 17:00


Sähköpostiosoite
support@color4care.fi

Postiosoite
Color4care Suomi
Eteläesplanadi 24
00130 Helsinki