logo
SuosikitSuosikit
Yksityishenkilö
Yritys
Suomi

Toimitukset ja palautukset

Toimitusajat

Tilauksesi lähetetään yleensä 1-3 arkipäivän sisällä. Seuraavia poikkeuksia voi esiintyä:

Tuotteet, joita ei säilytetä varastossa, tilataan kysynnän mukaan. Löydät lisätietoa jokaisesta tuotteesta kyseisen tuotteen kuvaussivulta.

Nimikylttien, mukien ja muiden tilaustuotteiden valmistukseen kuluu ylimääräinen arkipäivä.

Jos tilaustasi ei ole lähetetty odotetussa ajassa ja haluat saada tietoa tilauksesi tilasta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Veloitamme toimitusmaksun valitsemasi toimitustavan mukaan. Toimituskulut voivat vaihdella 4,99 ja 16,90 euron välillä. Näet sovellettavat toimituskulut, kun viimeistelet ostoksesi kassalla.

Missä pakettini on?

Oletko tehnyt tilauksen, mutta et ole vielä saanut pakettiasi? Klikkaa tästä seurataksesi pakettiasi.

Palautukset

Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi tai jos olet tilannut väärän koon tai mallin, voit palauttaa tuotteet meille 30 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Kaikkien palautettavien tavaroiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, niissä on oltava edelleen kaikki etiketit ja niiden on oltava alkuperäisessä pakkauksessaan. Sovitettuja tukisukkia ja alusvaatteita ei voi enää palauttaa, eli niiden pitäisi olla ehjässä, alkuperäisessä pakkauksessaan, jossa on sinetti. Kenkiä saa testata vain sisätiloissa puhtaalla ja kuivalla lattialla. Nimikyltit valmistetaan yksilöllisten tilausten mukaan, joten niitä ei voi palauttaa. Jos palautettavassa tuotteessa on likaa, meikkitahroja tms., voimme kieltäytyä palautuksen hyväksymisestä. Siinä tapauksessa et saa hyvitystä palautetuista tavaroista.

Miten teen palautuksen?

Jokaiseen tilaukseen, jossa Posti toimii kuljetusliikkeenä, on liitetty palautuslomake ja palautuslähetyslappu. Täytä palautuslomake ja aseta se yhdessä palautettavan tuotteen kanssa kuljetukseen soveltuvaan laatikkoon. Käytä mieluiten tilauksen alkuperäistä pakkausta ympäristön suojelemiseksi.

Kiinnitä palautuslähetyslappu pakettiin. Jos käytät samaa laatikkoa, jossa sait tilauksesi, on tärkeää, että kiinnität palautuslähetyslapun alkuperäisen osoitetarran päälle. Vie paketti postiin.

Jos sinulla ei ole palautuslomaketta tai palautuslähetyslappua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Puuttuuko sinulta palautuslähetyslappu?

Haluatko palauttaa koko tilauksesi tai osan siitä, mutta paketistasi ei löydy palautuslähetyslappua? Jos pakettisi on toimitettu Posti toimesta, ota meihin yhteyttä sähköpostitse (support@color4care.fi) tai verkkosivujemme (color4care.fi) chat-palvelun kautta. Laita palautuslomake pakettiin ja merkitse palautuskoodi niiden tuotteiden viereen, jotka haluat palauttaa.

Pitääkö minun maksaa palautusmaksu?

Jos yksityishenkilö haluaa palauttaa tuotteen, veloitamme 6,90 euron palautusmaksun, joka vähennetään tilauksen hyvityssummasta. Yritysasiakkaat eivät maksa palautusmaksua.

Oletteko saaneet palautukseni?

Saat palautusvahvistuksen tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Palautuksen käsittelyyn voi kulua 1-5 arkipäivää paketin vastaanottamisesta. Jos palautuksen tekemisestä on kulunut yli 14 päivää, etkä ole vieläkään kuullut meistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun olette saaneet palautukseni?

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa vahvistamme palautuksesi. Jos olet jo maksanut palautetusta tuotteesta, hyvitämme sinulle tämän summan sen jälkeen, kun olemme vähentäneet siitä lähetys- ja palautuskulut. Hyvitys maksetaan samaa maksutapaa käyttäen kuin mitä käytin tilauksen tekemiseen, ja kestää yleensä 3-5 arkipäivää, ennen kuin rahat näkyvät tililläsi.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, lasku päivitetään sen jälkeen, kun tilauksesi on saapunut palautusosastollemme.

Jos palautat vain osan tilauksestasi, Klarnan alkuperäinen lasku päivitetään uuteen summaan. Palauttamasi tuote hyvitetään laskusta ja siihen lisätään palautuskustannukset.

Muista maksaa lasku eräpäivään mennessä tai siirtää eräpäivää, jotta Klarnalta ei tulisi muistutusta. Voit tehdä tämän Oma Klarnan kautta osoitteessa klarna.com.. Otathan huomioon, että asiakkaana on sinun vastuullasi keskeyttää laskun käsittely odotellessasi palautuksen käsittelyä - näin varmistat, ettei sinulle aiheudu tästä muistutusmaksuja tai korkokuluja. Jos olet jo maksanut laskun kokonaan, sinulle hyvitetään palautetun tuotteen hinta, josta on vähennetty palautukseen liittyvät kustannukset.

Jos tilaat yrittäjänä, et saa uutta/korjattua laskua vaan suoraan hyvityslaskun.